تصویر مدیریت مالی/ شهرآبادی ج 1

مدیریت مالی/ شهرآبادی ج 1

کد کالا: 101076003
۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال

--*چکیده:
سرعت فزاینده رشد و تغییر فن‌آوری در دهه‌های اخیر، اقتصاد حاکم بر کشورها را به‌طور گسترده‌ای تحت تأثیر قرار داده است. بازار سرمایه به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم اقتصادی، امروزه شاهد افزایش چشم‌گیر سرعت گردش و نقل و انتقال وجوه نقد و سرمایه است. با توجه به نقش مدیریت مالی در شناخت و پاسخ‌گویی نیازهای مالی شرکت‌ها و سرمایه‌گذاری بهینه، کتاب حاضر با هدف انتقال مفاهیم و مبانی مدیریت مالی به دانشجویان، سرمایه‌گذاران و اساتید محترم به رشته تحریر درآمده است.
در این کتاب سعی شده است با بهره‌گیری از بسیاری تألیفات داخلی و خارجی و منابع اینترنتی و روز دنیا، مدیریت مالی تعریف و راه‌های تأمین و سرمایه‌گذاری منابع مالی و کسب سود شرکت ارائه شود تا دریچه‌ای نو پیش روی سرمایه‌گذاران و دانشجویان گشوده شود.
این کتاب در 8 فصل و با رعایت کامل سرفصل‌های درس «مدیریت مالی(1)» مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری تدوین شده است و می‌تواند به‌عنوان منبع اصلی درس مزبور به ارزش 4 واحد در رشته‌های مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی قرار گیرد و همچنین با توجه به ارائه سؤالات کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه‌های سراسری و آزاد با پاسخ‌های تشریحی، منبع مناسبی جهت موفقیت دانشجویان در آزمون تحصیلات تکمیلی است. لازم به ذکر است که همراه کتاب، یک لوح فشرده شامل مطالب مهم به منظور مطالعه دانشجویان و پرهیز از جزوه‌نویسی ارائه شده است که می‌تواند منبعی مناسب جهت تدریس توسط اساتید مدیریت مالی نیز باشد.

--*مشخصات
-*مشخصات ظاهری     :  ص - ج - جدول نمودار
-*رده بندی کنگره: 1392 4 م 86 ش / 4026 HG
-*رده بندی دیویی: 15 / 658
-*شماره کتابشناسی ملی: 3388524

--*سرفصلها:
-*فصل 1:تعاریف و کلیات
-*فصل 2: تجزیه و تحلیل صورت های مالی
-*فصل 3: بودجه بندی و برنامه ریزی مالی
-*فصل 4: برنامه ریزی سود
-*فصل 5: ارزش زمانی پول
-*فصل 6: بودجه بندی سرمایه ای ( معیار ها و مسائل خاص )
-*فصل 7: ارزیابی ریسک در بودجه بندی سرمایه ای
-*فصل 8: خرید یا اجاره دارایی سرمایه ای

 
 
 
 
 
 
 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال