تصویر فرمول جادویی پولسازی

فرمول جادویی پولسازی

آیا به دنبال دستورالعمل عالی برای موفقیت مالی فرزندان هستید؟ باید فرمول جادویی پولسازی را یاد بگیرید. راهنمای جامعی که مخصوصاً برای بچه‌هایی با اشتیاق به داشتن آینده ای درخشان نوشته شده است. این راهنما که مملو از نکات عملی، تمرین‌های متنوع و توصیه‌های انگیزشی است، نقطه شروعی عالی برای فرزندان شما است که مشتاقند سفرشان به سمت دستیابی به استقلال مالی را آغاز کنند. فرمول جادویی پولسازی با بهره‌گیری از همه موضوعات سواد مالی، از پس‌انداز و بودجه گرفته تا سرمایه گذاری و ایجاد جریان های درآمد، دستورالعمل‌های گام به گام را ارائه می‌دهد که متناسب با نیازها و سطوح مهارت منحصر به فرد کودکان است. و به لطف طرح‌بندی رنگارنگ آن که از نظر بصری جذاب و گیرا است، حتی خوانندگانی که تمایلی به خواندن ندارند، به صفحات این منبع ارزشمند علاقه‌مند خواهند شد. راه رسیدن به ثروت از اینجا شروع می شود! پس دیگر منتظر نمانید. همین امروز فرمول جادویی پولسازی را انتخاب کنید و ببینید فرزندتان فردا به یک سرمایه دار موفق و خودساخته تبدیل خواهد شد!

کد کالا: 103006002
۱,۱۰۰,۰۰۰ ریال

 

 

کتاب «فرمول جادویی پولسازی؛ چطور صدهزار تومان را به یک میلیارد تومان تبدیل کنم؟» از جمله کتاب‌های کندو(واحد کودک و نوجوان انتشارات بورس) است که با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با مهارت‌های اقتصادی، کسب و کار و بازار سرمایه، ترجمه و به رشته تحریر درآمده است. شیوه‌های درست پول خرج کردن و پول جمع کردن یکی از موضوعات کلیدی است که در این کتاب به بحث گذاشته می‌شود. کتاب حاضر الگویی کاربردی و عملیاتی در زمینه مهارت‌های مالی، مدیریت پول، پس‌انداز و مسئولیت‌پذیری در مورد مسائل مالی در گروه سنی کودکان و نوجوانان به شمار می‌آید.

تفاوت اساسی کتاب حاضر با کتاب‌های مشابه، در ارائه راهنمایی‌های کاربردی و چک لیست‌های گام به گامی است که کودکان و نوجوانان را در رسیدن به یک میلیارد تومان راهنمایی می‌کند. همچنین کودکان و نوجوانان با فرمول جادویی پولسازی به محدودیت‌های مالی و اهمیت انتخاب کردن پی می‌برند؛ آنها می‌آموزند مقدار پول محدود است ولی خواسته‌ها و نیازها پایانی ندارند.

کودکان اهمیت فرصت‌ها و تعیین اولویت‌ها را فرا می‌گیرند و درمی‌یابند انتخاب‌های مالی مهم هستند؛ چون وقتی پول را برای چیزی خرج می‌کنیم، دیگر نمی‌توانیم آن را برای گزینه‌های جذاب دیگری خرج کنیم و به همین دلیل فرصت‌هایی را از دست می‌دهیم. آنها تعیین اهداف و ایجاد برنامه برای خرج کردن پول را درک خواهند کرد و مهارت‌های مصرفی و خرید مقایسه‌ای را در خود تقویت خواهند کرد.

کتاب حاضر، اصول جهانی پول را آموزش می‌دهد و بی‌دلیل نیست که در سایت آمازون به عنوان پرفروش‌ترین کتاب آموزش سواد پول و سواد مالی برای کودکان و نوجوانان معرفی شده است.

 



نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال