تصویر سرمایه گذاری خصوصی و سرمایه گذاری خطرپذیر، بازارها، تکنیک ها و معاملات در اروپا

سرمایه گذاری خصوصی و سرمایه گذاری خطرپذیر، بازارها، تکنیک ها و معاملات در اروپا

کد کالا: 101121001
۲,۵۰۰,۰۰۰ ریال

کتاب سرمایه گذاری خصوصی و سرمایه گذاری خطرپذیر، بازارها، تکنیک ها و معاملات در اروپا به قلم استفانو کاسلی و جولیا نگری و ترجمه آقایان علی ناظمی و علی وحدت در چهار بخش کلی تدوین شده است.

در بخش اول چارچوب کلی و معاملات سرمایه‌گذاری خصوصی مورد بحث واقع شده است، در این بخش، ابتدا مبانی سرمایه‌گذاری خصوصی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر بیان شده سپس به تعریف سرمایه‌گذاری خصوصی وخطرپذیر پرداخته شده و تفاوت‌های مهم رویکردهای آمریکایی و اروپایی در تأمین مالی استارتاپ‌ها و خصوصیات کسب ‌وکارهای استارتاپی مشخص شده است؛ در ادامه مولف بیان می‌کند که چرا یک شرکت باید به سرمایه‌گذار فعال در سرمایه‌گذاری خصوصی توجه کند در بخش دیگری سرمایه‌گذاری خصوصی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر را از دید کارآفرینان تحلیل کرده و به دیدگاه‌های انواع سرمایه‌گذاران پرداخته شده است.

بخش دوم نیز چارچوب قانونی و بودجه‌ای کسب و کار سرمایه‌گذاری خصوصی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده است.

در بخش سوم از کتاب اقدامات بااهمیتی را بیان می‏کند که یک مدیر باید در مراحل مختلف مدیریت انجام دهد تا از انتخاب سرمایه‌گذاری درست و نظارت مناسب بر آن اطمینان یابد و بتواند نرخ بازده داخلی  IRR  وعده داده شده به سرمایه‌گذاران را برآورده کند. در این فصل این فرآیند به طور کلی بررسی می‌شود و در فصل‌های بعدی به هریک از چهار ستون اصلی فرآیند مدیریتی به صورت جداگانه پرداخته می‌شود.

و در بخش پایانی کتاب ارزشیابی شرکت، راهکارهای جدید و روند صنعت به صورت تفصیل بیان شده است.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال