تصویر دفتر برنامه ریزی معاملاتی روند

دفتر برنامه ریزی معاملاتی روند

ناشر: راه روند، مؤلف: مهدیه چاوشی، سال چاپ: 1402، تعداد صفحه: 155، قطع: رحلی، شابک: 9786229005910

کد کالا: 201739001
۳,۹۰۰,۰۰۰ ریال

طبق تحقیقات انجام شده شغل معامله گری یکی از پر استرس ترین شغل های دنیا است . یکی از عواملی که در این راه باعث تجربه استرس مضاعف افراد می شود ،تنهائی است .

دفتر برنامه ریزی روند ضمن همراهی معامله گر در تمام لحظات روز ایشان من جمله تغذیه ، ورزش ،میزان آب مصرفی و ... ، به نوعی کوچ معامله گری شما همراهان می شود و به عنوان دوستی ارزشمند که از تمام رازها ،فراز و نشیب ها مطلع است معامله گر را به حرکت سوق می دهد .
همانطور که می دانید لازمه ی پیشرفت یک فرد یا یک جامعه مطالعه تاریخ و گذشته آن به جهت تقلید و یا تصحیح عملکرد ، می باشد .این نکته معامله گران را به ژورنال نویسی ، که یکی از مهمترین دلایل پیشرفت در این حرفه می باشد ، سوق می دهد .

دفتر برنامه ریزی روند با شخصی سازی دایره باگوا یا هشت نماد صرفا برای معامله گران   عادات ایشان را زیر ذره بین قرار می دهد و توسط متن های به شما نکات کلیدی ارزشمند و آموزنده ای تقدیم می دارد که از تجربیات واقعی و روزمره معامله گران نشات گرفته است .

آنچه که ارزش دهی این کتاب را بالا میبرد ، روند خلاقانه ای است که نویسنده در آن به کمک این مهارت تمام اجزای زندگی یک معامله گر را تا جای ممکن با شغل معامله گری همسو می سازد . با این کوچ همراه ، شما ناچار به تغییر و جهت دهی به سمت و سوی پیشرفت در معامله گری هستید .

دفتر برنامه ریزی معامله گری روند به مدت ۳ ماه یار و یاور شما خواهد بود ، باشد که برایتان مفید واقع شود

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند