تصویر آمادگی آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش، همراه با بیش از 500 تست تألیفی استاندارد

آمادگی آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش، همراه با بیش از 500 تست تألیفی استاندارد

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش نوشتهٔ جواد ولیدی است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. درباره کتاب آمادگی آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش کتاب آمادگی آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش همراه با بیش از ۵۰۰ تست تألیفیِ استاندارد نوشته شده است. آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش شامل ۴۰ سؤال ۴گزینه‌ای بوده که همگی از قوانین و مقررات مرتبط با عرضه و پذیرش در بازارهای بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران و بورس کالای ایران طرح می‌شود. مدت‌ زمان پاسخگویی به سؤالات، ۵۰ دقیقه بوده و حدنصاب قبولی در این آزمون، کسب نمرهٔ ۵۰ از ۱۰۰ است. کتاب پیش‌رو جهت آمادگی هر چه بیشتر داوطلبان آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش تهیه و چاپ شده است. این کتاب شامل ۱۷ فصل مطابق با آخرین سرفصل‌های تعیین‌شده توسط ادارهٔ امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و در آن، جدیدترین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط گردآوری شده است؛ علاوه بر این، در پایان هر فصل سؤالات مرتبط با قوانین و مقررات خوانده‌شده، به‌‌صورت کاملاً استاندارد و کاربردی و همراه با پاسخ تشریحی طراحی شده است؛ بنابراین مهم‌ترین مزیت این کتاب را می‌توان استفاده از سؤالات شبیه‌سازی‌شده با سؤالات آزمون‌­های برگزارشده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در دوره‌های گذشته قلمداد کرد و این مسئله میزان آمادگی داوطلبان و شانس قبولی در آزمون را افزایش می‌دهد. انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است. انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.خواندن این کتاب را به افرادی که باید در آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش شرکت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

کد کالا: 101123001
۳,۵۰۰,۰۰۰ ریال

گواهینامه کارشناسی عرضه و پذیرش یکی از گواهینامه‌های حرفه‌ای بازار سرمایه است که متقاضیان احراز سمت‌های مربوط در نهادهای مالی، می‌بایست اقدام به اخذ آن کنند. علاقه‌مندانی که به­دنبال احراز سمت در نهادهای مالی دارای مجوز مشاور عرضه یا مشاور پذیرش در هر یک از بازارهای بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران و بورس کالای ایران هستند، می‌بایست در آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش شرکت کرده و موفق به قبولی در آن شوند. کاربرد دیگر گواهینامه کارشناسی عرضه و پذیرش، در مرکز تماس شرکت‌های کارگزاری است و دارنده گواهی‌نامه مذکور، می‌تواند به‌‌عنوان مسئول مرکز تماس انتخاب شود. پیش‌نیاز گواهینامه کارشناسی عرضه و پذیرش، گواهینامه اصول بازار سرمایه است. بدین معنا که متقاضی اخذ گواهینامه کارشناسی عرضه و پذیرش، می‌بایست پیش از شرکت در آزمون مربوط در آزمون گواهینامه اصول بازار سرمایه شرکت کرده و موفق به قبولی در آن شود. همچنین جهت شرکت در این آزمون، متقاضی می­بایست دارای حداقل مدرک کارشناسی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش شامل 40 سؤال چهارگزینه‌ای بوده که همگی از قوانین و مقررات مرتبط با عرضه و پذیرش در بازارهای بورس اوراق بهادار تهران، فرابورس ایران و بورس کالای ایران طرح می‌شود. مدت‌ زمان پاسخگویی به سؤالات، 50 دقیقه بوده و حدنصاب قبولی در این آزمون، کسب نمره 50 از 100 است. بنابراین چنانچه داوطلبی نمره 50 یا بالاتر کسب کند، در آزمون قبول شده و گواهینامه مذکور را اخذ کرده است. پیشنهاد می‌شود جهت کسب اطلاعات از زمان­های برگزاری آزمون و همچنین نحوه ثبت‌نام، به نشانی اینترنتی اداره امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار به آدرس testcenter.semedco.ir مراجعه شود.

کتاب پیش رو، جهت آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش تهیه و چاپ شده است. این کتاب شامل 17 فصل مطابق با آخرین سرفصل‌های تعیین‌شده توسط اداره امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار بوده و در آن، جدیدترین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط گردآوری شده است. علاوه بر این، در پایان هر فصل سؤالات مرتبط با قوانین و مقررات خوانده‌شده، به‌‌صورت کاملاً استاندارد و کاربردی، همراه با پاسخ تشریحی طراحی شده است. بنابراین مهم‌ترین مزیت این کتاب را می‌توان استفاده از سؤالات شبیه‌سازی‌شده با سؤالات آزمون­های برگزارشده توسط سازمان بورس و اوراق بهادار در دوره‌های گذشته قلمداد کرد و این مسئله میزان آمادگی داوطلبان و شانس قبولی در آزمون را افزایش می‌دهد.

کتاب آمادگی آزمون کارشناسی عرضه و پذیرش توسط جواد ولیدی گردآوری و تالیف شده است.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
خرید نسخه دیجیتال